سرمربی اکوادور قبل از بازی با آلمان به سیم آخر زد!
به گزارش برنا، سباستین بکاسسه در نشست خبری قبل از دیدار با آلمان صحبت های ویژه ای را مطرح کرد.
بکاسسه انتظار دارد که ۵۵ هزار هوادار اکوادور در روز پنجشنبه که تیمش به مصاف تیم ملی آلمان میرود، ورزشگاه نیویورک نیوجرسی را پر کنند، اما انتظار ندارد که بسیاری از آنها او را تشویق کنند. اکوادور در آخرین بازی خود از گروه E جام جهانی، پس از شکست مقابل ساحل عاج و تساوی تحقیرآمیز بدون گل مقابل کوراسائوی تازهوارد، در موقعیت بسیار دشواری قرار گرفته، چرا که تیمی که با نوار ۱۹ بازی بدون شکست وارد این تورنمنت شده بود، انتظارات را برآورده نکرده است.
این سرمربی آرژانتینی هم نتایج کسب شده و هم بخشهای خاصی از رسانهها را عامل بیمهری هواداران اکوادوری دانست. او در رویارویی با تیم آلمان که به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در این تورنمنت است، کار بسیار دشواری پیش رو دارد.
بکاسسه گفت:بسیار متأسفم که نتوانستم به قلب هواداران اکوادوری راه پیدا کنم. برای هوادارانی که من را نمیشناسند، فکر میکنم آنطور که باید با آنها ارتباط برقرار نکردم. چیزی در مورد من وجود دارد که آنها دوست ندارند و این مساله مشکلی ندارد… وقتی چیزی احساس و درک میشود، باید آن را بپذیرم.
اکوادور برای داشتن هرگونه شانس صعود، نیاز به شکست دادن آلمان دارد. بکاسسه روز چهارشنبه با پرسشهای تند خبرنگارانی مواجه شد که میپرسیدند چگونه میخواهد پاسخ هوادارانی را بدهد که هزینههای گزافی برای بلیت پرداختهاند، اما چیزی برای جشن گرفتن نصیبشان نشده است. بکاسسه که نگرانیها درباره گزارشهای مربوط به درگیری لفظی بین اعضای خانوادهاش و هواداران پس از بازی روز شنبه مقابل کوراسائو را کاهش داد، گفت: توهینها به خودم را درک میکنم. ترجیح میدهم مردم از دست من عصبانی باشند تا از دست بازیکنان.
انتهای پیام/