لیگ ملت‌های والیبال/ اندرسون: ایران همیشه قدرتمند بوده است

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۲۱:۴۵:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۵۸
لیگ ملت‌های والیبال/ اندرسون: ایران همیشه قدرتمند بوده است
برنا- گروه ورزشی؛ دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این‌که بازی کردن مقابل ایران همیشه سخت است، گفت: والیبال این کشور استعداد‌های زیادی دارد و بازیکنان جدیدی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم.

به گزارش برنا، متئو اندرسون پس از پیروزی سه بر صفر آمریکا مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: بازی خوبی بود. می‌دانید، ایران همیشه تیم سختی برای بازی کردن مقابلش بوده است. آنها استعداد‌های زیادی دارند و بازیکنان جدید زیادی در تیم‌شان هستند که من قبلاً ندیده بودم؛ بنابراین بازی دشواری بود که باید به میدان می‌رفتیم و انجام می‌دادیم. اما به شیوه‌ای که می‌توانیم والیبال بازی کنیم اعتماد داشتیم و در نهایت این موضوع به سود آمریکا تمام شد.

وی تصریح کرد: ایران همیشه وقتی مقابلش بازی کرده‌ایم، تیم قدرتمندی بوده است. شاید در یکی دو سال اولی که من جوان‌تر بودم، آن‌قدر قوی نبودند، اما این تیم پیشرفت کرده و استعداد‌ها در ایران به‌خوبی رشد کرده‌اند. آنها به زمین می‌آیند، می‌جنگند، اشتیاق زیادی برای بازی دارند و والیبال خوبی ارائه می‌کنند.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا درباره پیاتزا، گفت: او مربی فوق‌العاده‌ای است. من حدود سال‌های ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰، فکر می‌کنم بود که برای اولین بار با روبرتو پیاتزا آشنا شدم و با او صحبت کردم. او ذهن بسیار درخشانی در والیبال دارد. می‌داند چگونه بازیکنان را تمرین دهد و می‌داند چگونه تیم‌ها را برای مسابقه آماده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر