پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت رئیس اسبق فدراسیون دوچرخهسواری
به گزارش برنا، احمد دنیامالی در پیامی درگذشت احمد طلاکش، نخستین رئیس فدراسیون دوچرخهسواری، بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است :
«انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت زندهیاد احمد طلاکش، از چهرههای موثر ورزش ایران، قهرمان ارزشمند کشور و نخستین رئیس فدراسیون دوچرخهسواری جمهوری اسلامی ایران، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.
مرحوم طلاکش از نسل مدیران و ورزشکارانی بود که با تعهد، اخلاق و نگاه مسئولانه، بخشی از مسیر رشد و تثبیت دوچرخهسواری ایران را در سالهای آغازین پس از انقلاب اسلامی بنیان نهاد و نام خود را در حافظه این رشته ورزشی به نیکی ثبت کرد.
بیتردید خدمات صادقانه، دغدغهمندی و تلاشهای ماندگار آن مرحوم در توسعه ورزش کشور و پرورش سرمایههای انسانی، میراثی ارزشمند برای جامعه ورزش ایران خواهد بود و یاد او در میان اهالی دوچرخهسواری و ورزش کشور همواره زنده خواهد ماند.
اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه ورزش کشور، خانواده بزرگ دوچرخهسواری ایران و مردم شریف استان اصفهان تسلیت عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان معزز صبر، آرامش و سلامتی مسألت دارم.»
انتهای پیام/