بهکارگیری ۸۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران
برنا_گروه استانها :مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای ایلام از بهکارگیری ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران بازگشته از عتبات عالیات خبر داد.
حیدر دشتیپور در گفتگو با برنا اظهار کرد: با افزایش موج بازگشت زائران، ناوگان حملونقل عمومی تقویت شده و تمامی ظرفیتهای استان و ناوگان کمکی سایر استانها برای جابهجایی زائران بهکار گرفته شده است.
وی افزود: هماکنون بیش از ۶ هزار خودروی شخصی زائران در پارکینگ برکت مستقر است و خدمات مدیریت ورود و خروج خودروها بهصورت مستمر ارائه میشود.
دشتیپور با اشاره به استقرار شبانهروزی نیروهای راهداری، پلیس راه و سایر دستگاههای عضو ستاد اربعین در مرز مهران تأکید کرد: در صورت افزایش تقاضا، اتوبوسهای بیشتری به مرز اعزام خواهند شد تا هیچ زائری معطل وسیله نقلیه نماند.
انتهای پیام
نظر شما