هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به سران شورای همکاری خلیج فارس

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۲۰:۲۰:۴۵
| کد خبر: ۲۳۵۸۶۹۴
هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به سران شورای همکاری خلیج فارس
برنا - گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.


‏قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.


‏تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»

 

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر