استاندار اصفهان خبر داد؛ ورزشگاه تختی اصفهان بازسازی و احیا میشود
به گزارش برنا از اصفهان، مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان، به همراه علی طاهری، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، امین کریمیان، معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و محسن تابشفر، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، از ورزشگاه تختی اصفهان بازدید کرد.
استاندار اصفهان در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه ویژه ورزشگاه تختی در خاطرات مردم اصفهان اظهار کرد: این مجموعه ورزشی سالها یکی از مراکز مهم و پرنشاط ورزش استان بود، اما متأسفانه طی سالهای اخیر از پویایی گذشته فاصله گرفته است.
وی افزود: هدف از این بازدید، بررسی ظرفیتها و برنامهریزی برای احیا و فعالسازی دوباره ورزشگاه تختی است تا با اجرای ایدههای خلاقانه و توسعه فعالیتهای ورزشی، این مجموعه بار دیگر نقش مؤثری در ورزش استان ایفا کند.
جمالینژاد با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه بهتازگی ترمیم شده است، تصریح کرد: امیدواریم با بازسازی پیست تارتان، ساختمانها و سایر فضاهای جانبی، این مجموعه در مرکز شهر به شرایط مطلوب بازگردد و علاوه بر رونق فعالیتهای ورزشی، به افزایش نشاط و شادابی شهروندان نیز کمک کند.
انتهای پیام