کشف بیش از ۲ کیلوگرم طلای مسروقه در پرونده سرقت مسلحانه شوش

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۲۳:۵۰:۲۰
| کد خبر: ۲۳۵۸۷۴۹
کشف بیش از ۲ کیلوگرم طلای مسروقه در پرونده سرقت مسلحانه شوش
برنا - گروه استان‌ها: رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری سارقان سرقت مسلحانه جاده‌ای طلافروشان کیفی در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمود میرفیضی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقوع سرقت مسلحانه جاده‌ای طلاجات از طلافروشان کیفی در اردیبهشت‌ماه سال جاری، در شهرستان شوش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدام های اطلاعاتی و فنی، سارق اصلی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه و منسجم او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

مقام عالی انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری سه مالخر مرتبط با این پرونده، افزود: در بازرسی از منزل متهم  تعداد ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کلت، مقدار نیم کیلوگرم از طلاجات مسروقه و خودرویی که در سرقت‌ها به کار گرفته بود کشف شد.

میرفیضی ادامه داد: در تحقیق های تکمیلی سارق دستگیر شده اعتراف کرد که این سرقت با همدستی یکی از سارقان سابقه‌دار استان‌های همجوار بوده که بلافاصله با اخذ نیابت قضایی، همدست او در استان همجوار دستگیر و مقدار یک کیلو و ۸۰۰ گرم طلای مسروقه و تعداد ۱۹ سکه بهار آزادی در مخفیگاهش کشف شد.

او بیان کرد: همچنین تعداد پنج جلد سند ملکی که از طریق فروش اموال مسروقه خریداری شده بود شناسایی و توقیف شد.

رییس پلیس استان خوزستان اضافه کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطین این پرونده با جدیت ادامه دارد و نتایج  آتی متعاقباً به اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر