شتاب توسعه روستایی در خوزستان؛ ۵۴۵ پروژه طی سه ماه سال جاری به بهرهبرداری رسید
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی زاده ضمن اشاره به بهرهبرداری ۵۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۳۹ میلیارد تومان در روستاهای استان طی سه ماه گذشته، اظهار کرد : این پروژهها با هدف تداوم خدمات زیربنایی به روستاییان، طی ایام جنگ رمضان و با راهبری معاونت عمرانی استانداری، همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران و بنیاد مسکن اجرایی شده است.
او گفت: طی سه ماه اخیر، با وجود همه فشارها، نهتنها پروژهها متوقف نشد، بلکه با جدیت مضاعف پیش رفت و مابقی طرحها نیز با سرعت در حال اجراست.
استاندارخوزستان ضمن تشریح اقدام های شاخص عمرانی اجراءشده در روستاها، افزود: آسفالت حدودا ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی، بهسازی و زیرسازی ۵۰۲ هزار مترمربع معابر، اجرای بیش از ۹۹ هزار متر جوی و جدول، پیادهروسازی به طول ۱۱۲ هزار متر و بتنریزی ۲۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع از سطوح معابر از جمله اقدام های عمرانی در روستاهای استان را تشکیل می دهد.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان در ادامه ضمن قدردانی از همه دستاندرکاران، خدمات جانبی در حوزه پشتیبانی جنگ را نیز برشمرد و ادامه داد: ارایه خدمات مستمر به مردم و جنگزدگان، برگزاری پُرشور تجمع های حمایت از رزمندگان، حضور گسترده روستاییان در مساجد و حسینیهها، پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی، حفظ آرامش عمومی و افزایش تابآوری در روستاها، بخش دیگری از نقشآفرینی ارزشمند جامعه روستایی در این دوره حساس بود.
استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: همه این اقدام ها با همدلی و مدیریت جهادی به ویژه در حوزه اداره کل امور روستایی و دهیاری ها و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تحقق رسید و هیچ خللی در خدمترسانی به روستاهای استان پذیرفتنی نخواهد شد.
انتهای پیام/