مشارکت مردم در پویش«۲۵ درجه؛ قرار همدلی»موجب پایداری شبکه برق می شود
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص هفته صرفهجویی برق و پویش«۲۵ درجه؛ قرار همدلی» اظهارداشت: با آغاز دوران اوج مصرف برق، اراده جمعی و عزم همگانی برای مدیریت مصرف انرژی ؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایداری شبکه برق کشور وتداوم نعمت برق به عنوان ضربان زندگی در رگ های حیات جامعه به شمار می آید.
وی افزود: هفته صرفهجویی در مصرف برق، مجالی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای یادآوری مسئولیت همگانی در مصرف بهینه انرژی و اصلاح رفتار مصرفی شهروندان است.
اینانلو یاداورشد: پویش«۲۵ درجه؛قرار همدلی» ایرانیان به ما یادآوری می کند که می توان با یک اقدام ساده اما اثرگذار و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد؛ در مسیر پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز خاموشی و محدودیت های احتمالی گام نهاده و به سهم خویش در تداوم روشنایی وآبادانی ایران عزیز اسلامی، کوشا باشیم.

اینانلو تصریح کرد: قرار همدلی ایرانیان در پویش ملی "۲۵ درجه" تبلور عینی و تجسم عملی«حقالناس» و امانتداری در راه حفظ منافع ملی و صیانت از منابع انرژی کشور به عنوان امانت نسل های آینده است و صرفه جویی در مصرف برق،یعنی همدلی و همراهی برای پیشرفت و تعالی میهن وآینده ای روشن برای همگان است.
وی بیان کرد: تحقق صرفهجویی، با تغییرات کوچک اما تاثیر گذار در زندگی روزمره مانند خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی گرفته تا تنظیم دمای کولرها بر روی دمای آسایش و استفاده از دور کند کولر های آبی، نقشی تعیینکننده در رفع ناترازی انرژی در کشور دارد.
این مدیر گفت: به نمایندگی از خادمان مردم در صنعت برق استان از عموم مردم شریف استان، اصناف، کسبه، کشاورزان، صنعتگران. هیئتهای مذهبی، کانونهای مساجد، ادارات و نهادهای مختلف دعوت میکنم تا با پیوستن به این پویش ملی و قرار همدلی و یکرنگی و پاسداشت سنت حسنه صرفهجویی، پیشگام همراهی و تلاش در راه سربلندی استان و پیشرفت ایران سرافراز باشند.
انتهای پیام