اسکالونی: مسی مقابل اردن نیمکتنشین است/ حریف را دست کم نمیگیریم
به گزارش برنا، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار با اردن گفت: لئو بازی را از روی نیمکت آغاز میکند. ترکیب اصلی را میدانم، اما نمیتوانم آن را اینجا اعلام کنم. تصمیم به استراحت دادن به مسی، با هدف مدیریت شرایط بدنی او و پس از قطعی شدن صعود این تیم به مرحله بعد گرفته شد. البته این مسابقه فرصت مناسبی برای محک زدن بازیکنانی است که کمتر به میدان رفتهاند.
وی ادامه داد: بازیکنان ذخیره شایسته حضور در زمین هستند. آنها بخش جداییناپذیر تیم محسوب میشوند و موفقیتهایی که به دست آوردهایم تا حد زیادی مدیون تلاش آنهاست.
اسکالونی افزود: اهدافمان را پیش از این مسابقه محقق کردهایم، اما پوشیدن پیراهن آرژانتین یعنی تلاش برای پیروزی در هر بازی. این دیدار فرصت خوبی است تا بازیکنانی را که زمان بازی کمتری داشتهاند، ببینیم و آمادگیشان را ارزیابی کنیم.
سرمربی آرژانتین درباره احتمال انتخاب حریف در مراحل حذفی نیز گفت: ما حریفانمان را انتخاب نمیکنیم و به این موضوع فکر هم نمیکنیم. اگر میشد، دوست داشتم جام جهانی همین فردا تمام شود و قهرمان شویم. در موقعیتی نیستیم که بخواهیم بین حریفان انتخاب یا ترجیحی داشته باشیم.
وی در پایان با تمجید از تیم ملی اردن گفت: اردن تیم خوبی است که مقابل الجزایر در دقایق پایانی شکست خورد. آنها حریف قدرتمندی هستند و هرگز دستکمشان نمیگیریم. هدف ما این است که با در اختیار گرفتن مالکیت توپ، جریان بازی را کنترل کنیم.
انتهای پیام/