موسوی: اگر این نمایش را مقابل نیوزلند داشتیم، مستقیم صعود می‌کردیم/ کاش پنالتی طارمی گل میشد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۰۹:۳۹:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۸۱۹
موسوی: اگر این نمایش را مقابل نیوزلند داشتیم، مستقیم صعود می‌کردیم/ کاش پنالتی طارمی گل میشد
برنا - گروه ورزشی: ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان عملکرد ایران برابر مصر را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تیم ملی بتواند به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی موسوی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با برنا در خصوص بازی تیم ملی مقابل مصر گفت: ایران خیلی خوب بازی کرد و بچه‌ها خیلی انگیزه داشتند. ما اگر این بازی را مقابل نیوزلند انجام داده بودیم قطعا برنده می‌شدیم و کارمان به، اما و اگر نمی‌کشید.

موسوی در ادامه افزود: ایران به نسبت بازی‌های قبل با برنامه‌تر ظاهر شد  و‌ای کاش که پنالتی طارمی خراب نمی‌شد یا گل خلیل زاده سالم بود. به هر حال بچه‌ها زحمت خودشان را در این بازی کشیدند.

وی در خصوص شانس صعود ایران در جام جهانی گفت: ما عادت کرده‌ایم که همیشه منتظر، اما و اگر‌ها باشیم، اما اگر ایران به مرحله بعد صعود کند، اتفاق خوبی برای تیم ملی است و برای اولین بار می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم‌

بازیکن اسبق استقلال در خصوص درخشش رامین رضاییان در جام جهانی گفت: رامین واقعا عالی بازی کرده و به رکورد خوبی دست پیدا کرده است. او فصل قبل در استقلال خیلی خوب بود، اما این فصل از لحاظ روحی  و روانی شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل نمی‌توانست خیلی خوب بازی کند، اما به هر حال با اعتماد به نفس بالایی که دوباره کسب کرد و تلاش زیاد توانست به یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی تبدیل شود. روحیه و انگیزه برای موفقیت یک بازیکن خیلی مهم است که الان رامین آن را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر