مدیرکل روستایی استانداری ایلام به پویش ۲۵ درجه پیوست

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۱۳:۵۱:۰۴
| کد خبر: ۲۳۵۸۹۷۳
مدیرکل روستایی استانداری ایلام به پویش ۲۵ درجه پیوست
برنا_گروه استانها :صفرخانی مدیر کل امور روستایی با دعوت از روستاییان ودهیاران به صرفه جویی در مصرف انرژی و برق به پویش ۲۵ درجه پیوست.

به گزارش برنا از ایلام،مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام با اشاره به اینکه مدیریت صحیح مصرف برق در ادارات، خاموش کردن تجهیزات غیرضروری تا بهره‌گیری از نور طبیعی و تنظیم بهینه سیستم‌های سرمایشی، نقش موثری در «پایداری شبکه» دارد افزود :مدیریت بهینه انرژی یکی از اولویت‌های اساسی در شرایط فعلی است و همه روستاییان ودهیاران باید در این مسیر نقش‌آفرین باشند.

مدیر کل امور روستایی استانداری ایلام در ادامه با تقدیر از تلاش مدیران و کارشناسان برق ایلام در تامین برق پایدار اضافه کرد :با توجه به رشد مصرف و محدودیت‌های موجود، لازم است برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای کاهش بار انرژی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و اداری در دستور کار قرار گیرد تا از بروز ناترازی در آینده جلوگیری شود.
صفرخانی همچنین با تاکید بر اینکه استفاده از لوازم برقی پرمصرف در زمان اوج مصرف برق توجیهی ندارد توصیه کرد با انجام روش‌های ساده مثل استفاده از حداکثر ظرفیت ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی و موکول کردن این امور به ساعت‌های خارج از پیک تلاشگران تامین و توزیع برق را در پایداری شبکه و تامین برق پایدار همراهی کنیم.

وی درپایان گفت: به کلیه دهیاران ابلاغ شده ضمن پیوستن به پویش ۲۵ درجه وهمچنین برنامه ریزی برای نصب پوستر وبنرهای تبلیغاتی وآگاه سازی روستاییان چگونگی مصرف برق با اداره برق هماهنگی کامل داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر