شهربابکی‌ها به دنبال برپایی جشن صعود

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۱۵:۳۸:۰۱
| کد خبر: ۲۳۵۹۰۳۶
شهربابکی‌ها به دنبال برپایی جشن صعود
برنا - گروه استان‌ها: هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال مردان با ۲ دیدار برای نمایندگان استان کرمان امروز شنبه ششم تیرماه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مس شهربابک که به دنبال قطعی کردن صعود به لیگ برتر است از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان نیرو زمینی است. شاگردان شهبا در جدول با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارند و پیروزی آنها در این دیدار خانگی تقریباً کار صعود این تیم به لیگ برتر را تمام می‌کند تا شهربابکی‌ها در خانه جشن صعود بگیرند.

تیم فوتبال مس کرمان دیگر نماینده استان کرمان در لیگ یک فوتبال نیز از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان تیم شهرداری نوشهر است. 

مس کرمان با ۴۰ امتیاز در رده هفتم و شهرداری نوشهر با ۲۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر