منوچهری: ۱۰ دقیقه آخر بازی با مصر حسرت بزرگ ما خواهد بود/ از نظر منطقی حتی نباید به جام جهانی صعود می‌کردیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۸
|
۰۰:۰۱:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۹۴۵۹
منوچهری: ۱۰ دقیقه آخر بازی با مصر حسرت بزرگ ما خواهد بود/ از نظر منطقی حتی نباید به جام جهانی صعود می‌کردیم
برنا - گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است ده دقیقه آخر بازی با مصر همیشه حسرت‌مان خواهد ماند و باید از بازی با نیوزلند این‌گونه عمل می‌کردیم.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حذف ایران از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: می‌توانستیم برنده بازی با مصر و نیوزلند باشیم اما علی‌رغم اینکه تصور می‌کردیم خیلی باتجربه عمل می‌کنیم این اتفاق نیفتاد، منتظر بودیم با ۳ امتیاز صعود کنیم که این اتفاق هم رخ نداد و متاسفانه نتایج تیم‌های دیگر جور دیگری رقم خورد.

وی افزود: ده دقیقه آخر بازی با مصر همیشه حسرت‌مان خواهد ماند، تیمی که می‌توانست به این زیبایی فوتبال بازی کند و حریف‌ش را تحت فشار قرار دهد باید از بازی با نیوزلند این کار را انجام می‌داد اما متاسفانه نشد و حذف شدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: در هر صورت فوتبال ما از نظر برنامه‌ریزی، زیرساخت، انتخاب آدم‌های درست و... خیلی از فوتبال دنیا عقب است. ما فقط روی شوق و هیجان و تعصبی که به خاطر ایرانی بودن داشتیم تا اینجا پیش رفتیم وگرنه با این سبک برگزاری لیگ، امکانات و اتفاقاتی که در فوتبال‌مان رخ می‌دهد از نظر منطقی و فوتبالی واقعا حق ما نیست حتی در جام جهانی حضور داشته باشیم چه برسد به اینکه بخواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.   

منوچهری در پاسخ به این سوال که آیا زمان تغییر نسل در تیم ملی فوتبال ایران رسیده، گفت: بازیکنان جوان را خط زدیم و تیمی را به جام جهانی بردیم که سن بالایی داشت؛ بسیاری از بازیکنان از نظر انگیزشی شرایط لازم را ندارند، در جام ملت‌ها به دردمان نمی‌خورند و کارمان سخت‌تر خواهد بود.  

وی در پایان در پیش‌بینی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۶، گفت: آرژانتین خوب عمل کرده اما آلمان معمولا در مسابقات جام جهانی تیم باشخصیتی است و من فکر می‌کنم قهرمان این جام یکی از این دو تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر