ساخت اولین پارکینگپناهگاه تهران به پایان رسید
به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، رئیس شورای شهر تهران مهدی چمران گفت که در تهران و سایر شهرها بهطور کامل پناهگاهی نداریم.
اما شهردار منطقه ۱۰ مهدی اخ الصنایع گفت که ساخت اولین پارکینگ پناهگاه تهران در یکی از مناطق پرجمعیت و پرتراکم تهران به اتمام رسید.
شهرداری تهران از سال گذشته ساخت پناهگاه را در دستور کار قرار داد و برای این منظور نیز شورا بودجههایی را تصویب کرد.
در جنگ 12 روزه شهرداری از مترو به عنوان پناهگاه استفاده کرد و برخی پارکها را به عنوان نقاط امن معرفی کرد.
شهرداری تهران امروز اعلام کرد که پارکینگ پناهگاه در شرایط عادی بهعنوان پارکینگ استفاده میشود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد.
این مجموعه 2600 مترمربع در 4 طبقه زیرسطحی، ظرفیت اسکان بیش از هزار نفر را دارد و همچنین ساخت چند پارکینگ پناهگاه دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.