بازی‌های آسیایی ناگویا/ بسکتبال ۳ نفره بانوان تست داد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۸:۴۹:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۹۵۴۸
بازی‌های آسیایی ناگویا/ بسکتبال ۳ نفره بانوان تست داد
برنا- گروه ورزشی؛ ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره زیر ۲۳ سال بانوان در آزمون‌های پزشکی، آمادگی جسمانی، مشاوره تغذیه‌ای و ارزیابی ذهنی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش برنا، اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی از ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ با دعوت کادرفنی این تیم از ۱۲ بسکتبالیست و به میزبانی سالن شهید کشوری شهر قدس آغاز شده است.

دعوت شدگان به دومین مرحله از اردو‌های این تیم که تمرینات خود را در این دور از اردو‌ها از ۶ تیر و به مدت ۱۰ روز در سالن بسکتبال محمود مشحون (مجموعه ورزشی آزادی) پیگیری می‌کنند، صبح امروز و ضمن حضور در معاینات پزشکی اولیه جهت امن بودن شرکت در آزمون‌های آمادگی جسمانی پیشرفته، در آزمون‌های آمادگی جسمانی و سنجش ارزیابی عملکرد ذهنی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

همچنین اعضای این تیم در مشاوره تخصصی تغذیه ورزشی در خصوص قبل، حین و بعد از مسابقات که توسط مسئول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک انجام گرفت نیز حضور پیدا کردند.

مهلا عابدی، مهسا کرانی، هلیا هودنه، فرناز خدامرادی، غزل زمانی، شمیم نوری، مارال خانلری، هستی دلریش، آنیتا فتح الهی و هانیه حسینی ۱۰ عضو این تیم هستند که در کنار عسل برومند و آیلین ستاری دو بسکتبالیست زیر ۱۸ سال (در هر دور از اردو‌ها و به تشخیص کادرفنی، دو ورزشکار زیر ۱۸ سال به منظور پشتوانه سازی به اردو‌ها دعوت می‌شوند) نفرات حاضر در اردو را تشکیل می‌دهند.

سحر نجفی (مربی)، مرجان عبادی (مربی مدعو)، راحله شه‌دل (مدیر تیم)، آرمین سلیمان‌زاده (مشاور فنی) و زهرا غیاثوند (سرپرست) اعضای کادرفنی، مدیریتی و سرپرستی این تیم را تشکیل می‌دهند.

بسکتبال ۳ نفره بانوان در بازی‌های آسیایی آیچی-ناگویا ۲۰۲۶ مسابقات خود را از ۳۰ شهریور آغاز خواهد کرد.

اعضای این تیم پیش از اعزام به ژاپن، از ۱۹ مرداد ۱۴۰۵ مسابقات لیگ ملت‌های آسیا را پیش‌رو خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر