حضور سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی
برنا - گروه سیاسی: سخنگوی دولت در چهل و پنجمین سالروز شهادت آیتالله محمد بهشتی حضور یافت.
فاطمه مهاجرانی به نمایندگی از دولت چهاردهم در مراسم بزرگداشت آیتالله شهید بهشتی که در کانون توحید برگزار شد، حضور یافت. در این مراسم همچنین مهدی هاشمی رفسنجانی، علیرضا و محمدرضا بهشتی، فرشاد مومنی، محمود صادقی، علی جنتی و غلامرضا ظریفیان حاضر شدند.
انتهای پیام
نظر شما