پابهپای فرزندان متدین و غیور انقلاب در وین؛
پرانتزها بسته شد، مباحث فنی به سرانجام رسید/ آغاز تطبیق متن توافق با اصل توافق (اختصاصی برنا)
مباحث فنی مذاکرات هسته ای بالاخره به پایان رسید و پرانتزهای موجود در متن بسته شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به وین،اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مباحث کلی به خصوص مباحث کارشناسی و فنی به پایان رسیده و پرانتزهای موجود در متن پر شده است.
در حال حاضر بر اساس اعلام برخی از دیپلمات ها، جلسات در خصوص چگونگی نگارش متن توافق نامه در حال برگزاری است تا توافق انجام شده با متن نگارش تفاوتی نداشته باشد و از لحاظ نگارشی کاملا منطبق با اصل توافق انجام شده باشد.
لازم به ذکر است بر اساس اخبار رسیده عصر امروز با ورود وزیر امور خارجه چین و احتمالا وزیر امورخارجه روسیه متن قطعنامه شورای امنیت نیز به تایید طرفین خواهد رسید و احتمالا در اولین ساعات بامداد فردا مذاکرات به پایان برسد.
خبرهای رسیده به خبرنگاران اعزامی برنا به وین حکایت از آماده سازی مقر سازمان ملل در وین برای اعلام توافق هسته ای دارد.
نظر شما
نظرات
توکل به خدابه امید روزی که آنقدر پیشرفت داشته باشیم که جهان سومی بودن برای همیشه به خواب برود.
آمین
درود فراوان بر تیم مذاکره کننده هسته ای خسته نباشید دلاوران
خسته نباشید دلاور مردان ایرانی.شما باعث فخر سرزمینم ایران هستید.عاااااااشقتونم بخدا
ایشالا
درود بر تیم تیم مذاکره کننده...ما ملت تاا خر پشت شما هستیم
دست مریضاد. خداقوت مبارزان خط مقدم دیپلماسی
الهی به حق این ماه مبارک بهترین هارو برای کشورمان رقم بزن .
درود خدا بر هر آنكس كه باعث افتخار ايران زمين هست بخصوص تيم خستگي ناپذير و شجاع مذاكرات هسته اي . خسته نباشيد
سلام و درود و قدردانی و خدا قوت به بزرگ مردان سرزمینم و با امید حصول هرچه نزدیکتر و سریعتر نتیجه نهایی و موفقیت آمیز توافقات و با آرزوی بهترینها برای کشور عزیزمان ایران.
واقعا مرد دیپلماسی هستن جناب دکتر ظریف و هییت همراهشون . ممنونیم از همتون
تا کور شود هر انکه نتواند دید
خداقوت دلیر مردان صبور
سلاماگر قدر ظرفیت انسانی خود رابدانیم و همدیگر رو قبول داشته باشیم برای ایرانی کار نشد نداریم.درود بر شرف و غیرت تیم مذاکره کننده
خسته نباشید عزیزان مذاکره کننده حالا باید مراقب باشید دزدان داخلی ثروت مردم راغارت نکنندوسوریه واینور اونور هم برای این پولها خواب نبینن
