شارادوپینگ!
به گزارش سرویس ورزشی برنا پس از اینکه فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرد نتیجه تست دوپینگ ماریا شاراپووا روس مثبت اعلام شده و تا مشخص شدن کامل این موضوع تا مدت نامعلومی از حضور در رقابت ها محروم است، این تنیسور برابر دوربین عکاسان و خبرنگاران اعتراف کرد.
تنیسور برتر بانوان جهان در این ارتباط گفت: باید اعتراف کنم که استفاده از این ماده ممنوعه باعث شد تا تست دوپینگ من مثبت اعلام شود و من تمام مسئولیت آن را بر عهده می گیرم. من برای سلامت قلبم که بعضی وقت ها اذیتم می کرد، دست به استفاده از مدلنیوم زدم. دوست ندارم تا دوران بازیگری ام در دنیای تنیس این چنین پایان پیدا کند و می خواهم تا با استفاده از فرصتی دیگر نشان دهم که همچنان توان رقابت دارم.
رسانه های آمریکایی خبر دادند که شاید این مشکلات باعث شود تا این تنیسور برای همیشه از دنیای تنیس کناره گیری کند.
![]()