با اقدام مسئولان باشگاه؛

پرسپولیس از خطر محرومیت فیفا و کسر امتیاز گریخت!

|
۱۳۹۶/۰۴/۲۱
|
۰۹:۴۵:۱۱
| کد خبر: ۵۸۵۵۵۱
پرسپولیس از خطر محرومیت فیفا و کسر امتیاز گریخت!
خطر کسر امتیاز بابت پرونده شاکی باشگاه پرسپولیس تهران برطرف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:  با مکاتبات فراوانی که با دادگاه عالی ورزش انجام دادیم، خوشبختانه خطر کسر امتیاز بابت پرونده ژوزه برطرف شد.

قرمزهای تهران برای مسابقات لیگ هفدهم آماده می شوند.
 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر