در واکنش به اتفاقات رخ داده؛

پرسپولیسی‌ها تهدید کردند!

|
۱۳۹۶/۰۴/۲۲
|
۰۵:۰۰:۰۰
| کد خبر: ۵۸۵۹۶۸
پرسپولیسی‌ها تهدید کردند!
جاعلین لوگو و سوءاستفاده کنندگان از برند باشگاه پرسپولیس مورد تعقیب و پیگیری حقوقی و کیفری قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته از تولیدکنندگان محصولات البسه تقلبی که از لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون اخذ مجوزهای لازم روی پوشاک مختلف استفاده می‌کنند، شکایت کیفری و حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی تقدیم می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لوگو و برند پرسپولیس جزء دارایی‌های معنوی باشگاه است که استفاده غیر مجاز از آن سبب عدم کسب درآمد برای باشگاه و همچنین از بین رفتن حقوق باشگاه و تامین کننده رسمی البسه یعنی شرکت جوما خواهد بود.  در همین راستا از هواداران محترم درخواست می‌شود برای حمایت از باشگاه خود محصولات اصلی را خریداری نمایند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر