کونگ فوکار نوجوان خوزستانی مقام نایب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد

|
۱۳۹۶/۰۵/۱۴
|
۱۱:۱۳:۲۹
| کد خبر: ۵۹۵۸۸۰
کونگ فوکار نوجوان خوزستانی مقام نایب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد
کونگ فوکار نوجوان خوزستانی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مسابقات فدراسیون کونگ‌فوی قهرمانی کشور شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، معصومه عگیلی کونگ فوکار نوجوان خوزستانی از تیم بانوان هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خوزستان که به منظور شرکت در مسابقات فدراسیون کونگ‌فوی قهرمانی کشور به استان فارس اعزام شده بودند، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد.

این تیم برای شرکت در مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی نونهالان و نوجوانان به استان فارس رفته بودند که

در این اعزام، در رده سنی نونهالان الهه جمالی در وزن 31+، تبسم دورقی در وزن 37-، کوثر مرادی در وزن 40- و هانیه میرعالی در وزن 50- و همچنین در رده سنی نوجوانان اسما حسینی در وزن 38+، عاطفه مرادی در وزن 44-، سپیده شکیبافر در وزن 47-، دریا کاویانی مقدم در وزن 51-، سمیه فتحی سرپیشه در وزن 54- و معصومه عگلیلی در وزن 64- تیم راه همراهی می کردند.

خانم علیپور به عنوان مربی و خانم پاپی سرپرست تیم بودند.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر