پیام تبریک امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت پیروزی تیم بسکتبال شهرداری تبریز
امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی مشترک، پیروزی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور را تبریک گفتند.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن این پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
قهرمانی افتخار آمیز تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابتهای لیگ برتر کشور و پیروزی مقتدرانه در این دوره از رقابتها، بار دیگر شایستگی و توانمندی قابلیتهای این خطه قهرمان پرور را به تصویر کشید و موجبات شادی و خرسندی جامعه ورزشی استان، خصوصا هواداران فهیم،با فرهنگ و مردم ورزش دوست تبریز را فراهم نمود.
بدون تردید پیروزی این تیم، حاصل همت، تلاش،پشتکار، مدیریت باشگاه، کلیه بازیکنان و زحمات کادر فنی ،مربیان و سایر عوامل بوده که مایه بسی افتخار و مباهات است.
اینجانبان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و غرور آفرین به جامعه ورزشی استان به خصوص مردم شریف و هواداران غیرتمند، مراتب قدردانی و تشکر ویژه خود را از دست اندرکاران و بازیکنان سختکوش و شایسته این تیم ابراز نموده ،از درگاه ایزد سبحان موفقیت و پیروزی این عزیزان را در سایر رقابتهای کشوری و عرصههای بینالمللی آرزومندیم.
سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی
نظر شما