سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تا کنون مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی ۵۸۳ نفر را در خوزستان به مراکز درمانی کشانده که از این تعداد هشت درصد فوت شده اند.
کد خبر: ۹۷۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲