تقدیر فرماندار رشت از همکاری خوب شهروندان در روز طبیعت

برچسب - تقدیر فرماندار رشت از همکاری خوب شهروندان در روز طبیعت
فرماندار رشت با تقدیر از همکاری خوب مردم در روز ۱۳ فروردین، خواستار تداوم این همکاری و پویش «در خانه بمانیم» تا جشن رهایی از ویروس کرونا در این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۸۳۴۰۰   
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
پیشنهاد سردبیر