سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۳۷ شهروند خوزستانی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کووید 19 در خوزستان به ۹۶۵ مورد رسید.
کد خبر: ۹۸۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۱۹