عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه دیدار خود با مسئول راهاندازی بیمارستان الغدیر، از امضای تفاهم نامه واگذاری بیمارستان میان خیران، معاونان وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانداری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۰۹