نحوه حضور و فعالیت کارکنان ادارات

برچسب - نحوه حضور و فعالیت کارکنان ادارات
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس:

فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با حداقل کارکنان برقرار است

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس گفت: ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداقل کارکنان براساس نظر و تصمیم عالی ترین مقام مسئول باید نسبت به خدمات‌رسانی به مردم در امور بااهمیت اقدام کنند و با توجه به تاکید دکتر زینی‌وند استاندار کرمان این وحدت رویه در استان باید حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۰   
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پیشنهاد سردبیر