استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان:
استاندار کرمان گفت: هر اقدامی در راستای تقویت مطبوعات استان به عنوان یک اولویت راهبردی تا زمانی که در استان هستم کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۳