یک سوم کارکنان ادارات مجاز به حضور در محل کار خود هستند

برچسب - یک سوم کارکنان ادارات مجاز به حضور در محل کار خود هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، یک سوم کارکنان ادارات مجاز به حضور در محل کار خود هستند و اگر این مصوبه رعایت نشود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۰   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
پیشنهاد سردبیر