بدون اشاره به حمله نظامی به تاسیسات هستهای ایران،
برنا - گروه بین الملل: مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز در نشست خبری خود در وین بدون موضعگیری صریح درباره حملات متجاوزانه آمریکایی ـ صهیونیستی به تاسیسات اتمی تحت پادمان ایران که به گفته تهران، همکاری ایران با آژانس را در شرایط بیسابقه قرار داده است، مدعی شد که آژانس به دلیل دسترسی نداشتن تقریبا یک ساله به تاسیسات اتمی اصلی ایران، در فعالیتهای خود با شکاف مواجه است.
کد خبر: ۲۳۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
رویترز در گزارشی به نقل از گزارش محرمانه منتشر شده از سوی آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شده است که ایران به غنی سازی اورانیوم تا خلوص ۶۰ درصد ادامه داده است، اما، ۳۱.۸ کیلوگرم اورانیوم ۶۰ درصدی ایران برای تولید اورانیوم با خلوص پایینتر رقیق شده است.
کد خبر: ۲۰۶۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
سخنگوی سازمان انرژی اتمی:
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ایران امشب عملیات اجرایی غنی سازی ۶۰ درصد را آغاز می کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۴