رئیس دانشگاه علومپزشکی کرمان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هنوز شاخه نزولی پیک در استان شروع نشده است اما در قله بیماری قرار داریم به دلیل وسعت استان و تفاوت اقلیمی و موقعیتی ممکن است مدت بیشتری در قله بمانیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۲