با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد:
پایگاه سلامت شهری نهبندان به نمایندگی از ۳ پروژه بخش بهداشت و درمان شهرستان با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۶