راه اندازی مجدد درمانگاه

برچسب - راه اندازی مجدد درمانگاه
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با تأکید بر شایستگی معلمان در برخورداری از بهترین خدمات ، درخصوص عیدانه های آموزش و پرورش به فرهنگیان این استان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، از خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان شهرستان بندرعباس که با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تجهیز شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۹۶   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
پیشنهاد سردبیر