اشغال تخت های بیمارستانی

برچسب - اشغال تخت های بیمارستانی
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون بیماران بستری بر اثر ابتلا به کرونا، چهار درصد از تخت‌های بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در مشهد را اشغال کرده‌اند که رقم قابل توجهی است.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۶۱   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
پیشنهاد سردبیر