مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه پیشبینی میشود مصرف برق امروز از ۶۶ هزار مگاوات عبور کند، گفت: از نیمه خردادماه تا کنون ۶۰درصد از دوره سخت را با همراهی و همکاری مردم عزیز بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۱۳۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۸