آبرسانی روستای ماه بانو

برچسب - آبرسانی روستای ماه بانو
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان درمیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران، پروژه آبرسانی به روستاهای ماه بانو و قاسم آباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۹۶   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
پیشنهاد سردبیر