مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه برنامه دانش آموزی یاوران انقلاب گفت: استان خوزستان تا کنون حدود ۳۰ هزار دانشآموز را به مناطق عملیاتی و راهیان نور فرستاده است و در ادامه پیشبینی میشود دو هزار نفر دیگر نیز اعزام شوند.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۳