فرآوری نفت

برچسب - فرآوری نفت
وزیر نفت با بیان اینکه در زمینه ساخت پالایشگاه های نفتی و گازی خودکفا شده ایم گفت: برخی می‌گفتند ساخت پالایشگاه صرفه اقتصادی ندارد اما الان هر بشکه نفتی که در پتروپالایشگاه آبادان فرآوری شود ۱۲ دلار برای کشور سود دارد.
کد خبر: ۱۴۵۱۲۲۰   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
پیشنهاد سردبیر