محور اراک-تهران

برچسب - محور اراک-تهران
به گزارش برنا از اراک- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: اگر بخواهیم رتبه خود را در حوزه صنعتی بودن اراک حفظ کنیم باید یک شهرک صنعتی جدید در محور اراک به تهران داشته باشیم تا کماکان به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی شناخته شویم.
کد خبر: ۷۳۱۸۱۶   
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
پیشنهاد سردبیر