در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

اعطای امریه به جوانان فعال سمن‌ها به حداقل رسیده است/ اجرای ۵ هزار برنامه در هفته جوان

|
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
|
۲۳:۰۵:۰۰
| کد خبر: ۱۳۰۸۹۴۳
اعطای امریه به جوانان فعال سمن‌ها به حداقل رسیده است/ اجرای ۵ هزار برنامه در هفته جوان
مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: وضعیت امریه جوانان فعال در سمن ها با توجه به مسائل موجود در کل کشور به حداقل رسیده است وتصمیم گیرنده اصلی در این زمینه ستاد کل نیروی های مسلح است.

امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا درباره ادامه روند اعطای امریه به جوانانی که در سمن ها فعال بودند، اظهار کرد: در موضوع مربوط به امریه جوانان براساس دستور العمل و توافق نامه ای که با ستادکل نیروی های مسلح انجام شده بود همچنان این سهمیه اختصاص داده می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی موضوع سربازی به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و به شدت شرایط سخت تر شد، افزود: ستاد کل نیروهای مسلح حداکثر همکاری را با ما دارند اما در تلاش هستند برای زمان و مراحل امریه جوانان فعال سمن ها تسهیلی ایجاد شود.

آل اسحاق ادامه داد: هنوز به دلیل شرایط موجود ممکن است در راستای اعطای این سهمیه به جوانان شرایط مطلوب اتفاق نیوفتاده باشد.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وضعیت امریه با توجه به مسائل موجود در کل کشور به حداقل رسیده است وتصمیم گیرنده اصلی در این زمینه ستاد کل نیروی های مسلح است تا براساس آمار خود به نتیجه برسد.

وی درباره نتایج سهمیه امریه جوانان در دوره های گذشته بیان کرد: این امر آنقدر به دلیل شرایط کرونایی عملیاتی نشد تا بتوانیم درباره نتایج آن تصمیم گیری شود.

آل اسحاق درباره تسهیلات به جوانان برای گذراندن اوقات فراغت در ایام عید و هفته جوان بیان کرد: برای ایام نوروز دستگاه های مختلفی اعلام برنامه دارند که عمدتا موضوعات گردشگری و تفریحی است که از سوی وزارت میراث فرهنگی اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حدود 5 هزار اجرای برنامه مختلف در هفته جوان در کل کشور محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان در سال 1401، سال جوان خواهیم داشت، ادامه داد: برنامه های هفته جوان امسال برای هفته جوان سال آینده است که قرار است یک اتفاق خوبی رقم بخورد.

آل اسحاق گفت: سعی داریم چندین جشن در ایام نوروز در استان های جنوب کشور تعریف کنیم که بخشی آن به هفته دوم نوروز موکول می شود.

مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هفته جوان بیش از اینکه تفریحی برای جوانان باشد اهمیت دادن به جوانان مد نظر است. برنامه هایی برگزار می شودهفته جوان ویترین اطلاع رسانی برای جوانان است. همچنین در هیچ سالی نباید دنبال برنامه خاص برای جوانان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک