حضور تیم خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد

|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
|
۱۰:۲۲:۵۶
| کد خبر: ۱۲۵۲۵۹۹
حضور تیم خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با تیم "آکادمی نادری خادم" در مسابقات امسال لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خسرو علیزاده در این خصوص اظهار کرد: نخستین بازی این تیم از دور رفت مسابقات در گروه “الف” با تیم هیات لرستان و دومین بازی نیز با تیم داروسازی سهند ارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر امسال کشتی با حضور ۱۴ تیم و در ۲ گروه چهار تیمی و ۲ گروه سه تیمی برگزار می‌شود.

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: میلاد نادری، مرتضی دلیری، امیر علیزاده و ابوالفضل کلانتریان در وزن ۵۷ کیلو گرم، احسان رنجبر، علیرضا شهناز در وزن ۶۱ کیلو گرم، اسماعیل ناظریان، امیرمحمد مهرانگیز، سجاد فیلابی و جواد بخشی در وزن ۶۵ کیلو گرم و سبحان اسکندری همراه با عارف کمالی در وزن ۷۰ کیلو گرم برای نماینده استان به میدان می‌روند.

وی افزود: حسین رنجبر، محمد مه‌ولاتی و علی رضوانی در وزن ۷۴ کیلو گرم، محمدجواد کرمانی، علیرضا شفیعی و حسن برهانی در وزن ۷۹کیلو گرم، امین اخلاقی، مهدی غفوری، صادق ناظمی و مهدی امینی‌منش در وزن ۸۶ کیلو گرم و پوریا نیکوخو و دانیال فرجی در وزن ۹۲ کیلو گرم برای تیم آکادمی خادم مسابقه می‌دهند.

علیزاده ادامه داد: علی سیفی و طاها خمینه در وزن ۹۷ کیلوگرم و محمدرضا حسن پور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم دیگر اعضای تیم نادری خادم در مسابقات لیگ برتر کشور هستند. بیشتر کشتی‌گیران این تیم از رده سنی جوانان می‌باشند.

وی گفت: مسلم نادری خادم سرمربیگری تیم را بر عهده دارد و مرتضی ابتدایی همراه با حامد ندایی مربیان این تیم هستند. سرپرستی تیم نیز با مرتضی نادری خادم است.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک