یک واحد صنایع غذایی در بروجرد افتتاح شد

|
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
|
۱۳:۰۴:۱۴
| کد خبر: ۱۰۱۶۳۸۸
یک واحد صنایع غذایی در  بروجرد افتتاح شد
در جریان سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان لرستان، یک واحد صنایع غذایی در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، محسن صالحی‌نیا با حضور در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد، واحد صنعتی "ترش و شیرین نارین زاگرس" را افتتاح کرد.

کارخانه این واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد احداث شده است.

واحد صنعتی "ترش و شیرین نارین زاگرس" که تولید کننده انواع ترشک، ترشی، لواشک، مارمالاد، کشک، قره قروت، زیتون و رب‌های میوه‌‌ای است، علاوه بر بازار داخلی، دارای بازارهای صادراتی به کشورهای بلژیک، استرالیا، آلمان، کانادا، عراق و دبی نیز می‌باشد.

این مجتمع صنایع غذایی دو فاز دیگر نیز دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و محصولات متنوعی از جمله پوره سیب زمینی، رب انار، رب گوجه و کنسانتره‌های میوه‌ای در آن تولید خواهد شد.

با بهره‌برداری از این واحد صنعتی، برای ۶۰ نفر به‌طور مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به‌طور غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در جریان حضور در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد که با همراهی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان انجام شد، از امکانات زیربنایی و تعدادی از پروژه‌های عمرانی درحال انجام و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک بازدید کرد.

کلنگ‌زنی مجتمع فروسیلیس شهرک صنعتی شماره 2 بروجرد، بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان دورود و شهرک صنعتی شماره 3 خرم ‌آباد و همچنین دیدار و گفت‌وگو با استاندار لرستان، از جمله برنامه‌های سفر دو روزه محسن صالحی‌نیا به استان لرستان بود.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک