معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

لزوم تشکیل خردجمعی در جهت پیشرفت و توسعه

|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
|
۱۷:۵۵:۳۶
| کد خبر: ۱۲۴۱۹۹۴
لزوم تشکیل خردجمعی در جهت پیشرفت و توسعه
آئین تودیع و معارفه شهردار ملارد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید طحانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم با حکم وزیر کشور محمد بهمنی به عنوان شهردار جدید ملارد معرفی شد و از اقدامات و زحمات صورت گرفته در زمان مدیریت محمدصادق کولیوند شهردار سابق شهرملارد تقدیر به عمل آمد.

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: اقدامات شهرداری بسیار سخت و انتظارات از این نهاد بسیار بالا می باشد بنابراین این دوره از مدیریت شهری خرد جمعی را نیازمند است.

وی نیاز تشکیل خردجمعی شورای ششم ملارد را لزوم تشکیل اتاق فکری توسط صاحب‌نظران و کارشناسان شهری در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، مهندسی  و دیگر موارد دانست تا ضمن اخذ پیشنهادات مربوطه خرد جمعی حاصل گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با پول صدور پروانه مسیر توسعه شهری هموار نخواهد شد و نیاز است تا سرمایه‌گذاران و شهروندان را مجاب کرد که در پروژه‌های مشارکتی با شهرداری ورود کنند. تقاضای ما این است که انتظارات از شهرداری معقول باشد و باید تلاش و کمک کرد تا شهرداری سرمایه داری را ایجاد کنیم.

 

نظر شما
اخبار برگزیده