استاندار:

حضور هلدینگ های سرمایه گذاری بنیاد شهید کشور در خراسان شمالی بیشتر شود

|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
|
۱۲:۰۵:۲۶
| کد خبر: ۱۱۱۹۵۲۸
حضور هلدینگ های سرمایه گذاری بنیاد شهید کشور در خراسان شمالی بیشتر شود
استاندار خراسان شمالی گفت : هلدینگ های تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیش از گذشته در استان حضور داشته باشند و در بخش های مختلف برای خودکفایی جامعه ایثارگران استان سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضو معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: به عنوان یک مدیر و مسئول هر کاری انجام دهیم نسبت به عظمت و بزرگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و خانواده های آنان کم است و قابل مقایسه نیست و هنوز هم بدهکار آنان هستیم. 

شجاعی با تاکید بر رعایت شان و کرامت خانواده های شهدا و ایثارگران، افزود: کمک های مستمر به جامعه ایثارگران باید به سمت خودکفایی آنان باشد و در خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران دیر نکنیم تا مشکلات بیشتری را تحمل نکنند. 

وی اشاره داشت: در بحث تامین مسکن برای ایثارگران استان جامعه آماری استان مشخص است و باید در قالب طرحی مشخص مشکل مسکن حل شود و در این مسیر محدودیت نداشته و خِسّت به خرج ندهیم. 

شجاعی تاکید کرد: با برنامه زمان بندی و شرح وظیفه مشخص برای بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استان مسکن برای جامعه ایثارگران خراسان شمالی تامین شود. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی شناساندن شهیدان، جانبازان و ایثارگران به نسل جوان مهم است تا تغییر نگرشی در ذهن جمعیت ایران و جهان ایجاد شود، تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه عملیاتی از این تغییر نگرش است که در مراسم تشییع ایشان از اقشار مختلف اشک ریختند. 

شجاعی افزود: برای معرفی ٣ هزار شهید استان کار مطلوبی انجام نشده است و باید در قالب یک سند اجرایی شدن این موضوع تعریف شود.

تکمیل مجتمع خدمات رفاهی ایثارگران و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض از دیگر تاکیدات استاندار خراسان شمالی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه ایثارگران استان بود.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک