استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان:

مدیران باید گره گشای مشکلات مردم باشند

|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
|
۱۳:۰۸:۳۹
| کد خبر: ۱۲۴۴۸۰۵
مدیران باید گره گشای مشکلات مردم باشند
استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان گره گشای مشکلات مردم باشند گفت: با توجه به مشکلات گوناگون حاکم، به ویژه مسایل ناشی از اتکا به اقتصاد نفتی، با برنامه ریزی‌های لازم می‌توان آلام مردم را حتی بدون صرف منابع کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به این استان افزود: امروز اولین جلسه مقدمه سفر با حضور معاونت اجرایی ریاست جمهوری برگزار شد که از این جلسات تا روز نهایی ( روز سفر ) برای حداکثر بهره برداری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت مشکلات اعتباری دارد و سفر رییس جمهوری به این استان از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: در صورت برنامه ریزی صحیح، مطرح کردن مسائل اولویت دار و انتظارات برای چند سال آینده می توان گام های مهمی برداشت.

افشارچی با برشمردن کارکردهای مختلف دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه کاری در استان اصلاح فرآیند کاری مجموعه زیرنظر است بصورتی که مشکلات مردم با استفاده از تکنولوژی ها به حداقل برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه رضایت مردم برای دریافت هر نوع خدمت از دستگاه‌های اجرایی باید مبنای توجه باشد، ادامه داد: طبقه مدیران باید خدمتگزار مردم باشند و هماهنگی های بین بخشی می‌تواند نتیجه بهتری را رقم بزند و این درحالی است که در صورت ناهماهنگی ها در لایه های پایین تر، شخصا به موضوع ورود پیدا خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه کارکردهای لحظه ای مدیران اجرایی استان اهمیت زیادی دارد، اضافه کرد: مدیران، مسوولان نظام جمهوری اسلامی هستند و در جایگاه خود اقتدار دارند و هیچ فردی به خصوص تا آخرین لحظه ای که پشت میز نشسته است، حق توهین و عدم فرمانبرداری را ندارد.

افشارچی در خصوص تغییر و جابجایی مدیران دستگاهها نیز گفت: تغییرات در جاهایی که به لحاظ  کارکردی پایین هستند مورد توجه بوده و هر نوع جابجایی مدیریتی در استان بر مبنای احترام خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات بصورت حضوری تمرکز بیشتری را ایجاد می کند افزود: در صورت نیاز به صورت جداگانه با دستگاههای مربوطه بازدیدهای میدانی انجام شده و مسائل مورد بررسی قرار می گیرد.

حضور رییس جمهوری در کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اظهار داشت: اقدامات زیادی برای برگزاری این رخداد مهم از سوی سپاه استان انجام و فضای شهری نیز به همین مناسبت مزین شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت به معنای گسترش اخلاص، ایثار و معنویت ارزشهای دیگر است، گفت: این مسائل و تقویت آن در جامعه کنونی اهمیت زیادی دارد چرا که نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرمایه های متغیری دارد، اظهارداشت: سرمایه های ثابت نیاز به نگهداشت دارد که یکی از این موارد مهم برگزاری کنگره های مختلف است که باید تکرار شود تا آثار لازم را به دنبال داشته باشد.

افشارچی به لزوم همکاری دستگاههای مختلف اجرایی و متولی امر، برای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای ۳۵۳۵ استان تاکید کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا ۲ هفته آینده این کنگره مهم باحضور رییس جمهوری به اوج خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پلیس استان زنجان سال گذشته برای دومین بار برتر شناخته شده است، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان نیز فرمانده برتر سال ۹۹ شناخته شده است.

استاندار زنجان با تقدیر از خدمات استاندار قبلی زنجان خاطرنشان کرد: با انجام کارها و اقداماتی شاخص های استان مثبت بوده و به این مهم باید توجه داشت که در جمهوری اسلامی تغییر مدیریت ها همانند دو امدادی است به طوریکه نفر بعدی ادامه دهنده کارهای انجام شده در راستای خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم باشد. 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک