همایش وحدت، امنیت و توسعه درخاش برگزار شد

|
۱۳۹۵/۰۵/۰۹
|
۱۳:۵۱:۲۲
| کد خبر: ۴۳۸۶۱۳
همایش وحدت، امنیت و توسعه درخاش برگزار شد
همایش وحدت، امنیت و توسعه با هدف کمک و بهبود بخشیدن به شاخص های خدمت رسانی در توحیدآباد گرنچین بخش مرکزی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امام جمعه توحیدآباد گرنچین بخش مرکزی شهرستان خاش از عنصر وحدت و برادری به عنوان شاخصه ایی برجسته برای رسیدن به توسعه پایدار یاد کرد و گفت: توسعه استان پر ظرفیت سیستان و بلوچستان با ارتقا دانش و فرهنگ و اقتصاد و هم افزایی قومی و مذهبی میسر می شود.

مولوی الله داد ثوری زهی افزود: اقدام های وحدت شکنانه در هر سطحی و با هر هدفی که صورت پذیرد محکوم به شکست است.

وی تاکید کرد: وحدت در حوزه های گوناگون معنوی، فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی تأمین کننده آرامش و امنیت پایدار است بنابراین می توان گفت وحدت از طریق تقویت الفت و هم گرایی به افزایش اقتدار کشور اسلامی مان منجر شده و به ارتقای امنیت ملی کمک می کند.

وی اظهار داشت: هم گرایی و وحدت ثمرات و برکات بسیاری به دنبال دارد که تبلور و استمرار رشد و توسعه در جامعه به آن وابسته است.

بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز گفت: بی شک امروزه نقش و تأثیرگذاری امنیت در رشد و توسعه جامعه در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست.

مجتبی شجاعی بیان کرد: یکی از مهمترین مؤلفه های ثبات و اقتدار کشور وجود امنیت است که در سایه آن می توان بستر مناسب را برای رشد، تعالی و ترقی جامعه در ابعاد مختلف فراهم ساخت.

وی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) گام اطمینان توسعه و امنیت و آرامش جامعه هستند اظهار داشت: امنیت مقوله ای بسیار مهم و مؤثر در فراهم کردن بستر توسعه برای یک جامعه مترقی و متعالی است.

شجاعی تصریح کرد: مجاهدت های خاموش و خالصانه نیروهای ارزشی و خدمتگزار قابل تقدیر و ستایش است.

این مسئول یادآور شد: بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم است که روز و شب برای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند.

شجاعی با بیان این که تلاشهای سربازان گمنام برای آزادی کودک پنج ساله خاشی اقتدار نظام را نشان داد بیان کرد: لازم است از تلاش و خدمات و همکاری مجاهدانه و دلسوزانه اعضای شورای تامین استان و شهرستان و معاون امنیتی و انتظامی استاندار تقدیر شود و نقش علمای شیعه و سنی و معتمدان و نخبگان نیز در این راستا قابل تجلیل است.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک