برنامه هایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در رادیو

|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
|
۱۵:۳۸:۲۳
| کد خبر: ۱۲۵۵۰۲۸
غلامحسین طالبی، مدیر رادیو ایران پایدار، برنامه های این رادیو را که به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل راه اندازی شده، تشریح کرد: برنامه هایی با ساختار ترکیبی، مجله، گفتگو محور، مستند، نمایش کوتاه و ساختار های نوین کوتاه و تاثیرگذار نظیر psa و vox pop به مدت ده روز از این رادیو، تولید و پخش می شود.

به گزارش برنا؛ مهندس غلامحسین طالبی مدیر رادیو «ایران پایدار» که به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل فعالیت خود را آغاز کرده، برنامه های این شبکه رادیویی را تبیین کرد.

غلامحسین طالبی گفت : برنامه « صبح صلابت » با رویکرد اطلاع رسانی از فعالیت های سازمان پدافند غیر عامل و همینطور آشنایی با وظایف دستگاه ها و نهاد ها در مورد پدافند غیر عامل ، از استودیوی شماره ۲ رادیو «ایران پایدار» و از محل سازمان پدافند تهیه و پخش میشود .

وی ادامه داد: برنامه «عصر پایداری»، مجله ی عصرگاهی اجتماعی فرهنگی برای تبیین نقش مردم و آشنایی دقیق با گونه های مختلف پدافند غیر عامل مثل پدافند مردم محور، پدافند سایبری، پدافند اقتصادی و... با دوری  از شعارزدگی به همراه مسابقه مردمی، به روی آنتن می رود.

 طالبی افزود: همچنین  برنامه « قرار شبانه» که در فضای فرهنگی سعی در آموزش مبانی چگونگی مقابله با جنگ نرم دشمن در تولیدات فرهنگی و هنری با رویکرد ایجابی دارد.

وی تصریح کرد : فعالیت رادیو « ایران پایدار » در رادیو نما و فضای مجازی هم برقرار هست و از مشارکت مردمی هم بهره گیری می شود.

طالبی از ابتکار اجرای کنداکتور مجازی برای هم افزایی شبکه های رادیویی در این رادیو خبر داد و گفت ظرفیتی ایجاد شده تا همه ی فعالیتهای شبکه های رادیویی در ایام بزرگداشت هفته ی پدافند غیر عامل از رادیو « ایران پایدار» هم پخش بشود  که بدین ترتیب علاقمندان به این مباحث می توانند  تمام این برنامه ها را از موج ۹۵.۵ مگا هرتز رادیو« ایران پایدار» دنبال کنند.

طالبی در پایان خاطر نشان کرد : ارتباط گسترده با ایرانیاران در سراسر کشور برای انعکاس فعالیت های اقصی نقاط ایران عزیز در این رادیو برقرار است و برنامه های تولیدی مخاطبان ( UGC ) و گزارش ایرانیاران، سهم عمده ای در جدول پخش این رادیو دارد.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک