مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین:

۱۲۹۰ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در استان قزوین فروخته می شود

|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
|
۱۸:۱۰:۰۵
| کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۳
۱۲۹۰ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در استان قزوین فروخته می شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: با فروش 6500 ملک مازاد در استان قزوین بالغ بر 1290 میلیارد تومان درآمد کسب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرزین بهنامی فر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر شنبه با حضور استاندار و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: درآمدهای استان در سال گذشته به دو هزار و 440 میلیارد تومان رسید که حدود 1889 میلیارد تومان آن سهم مالیات و 154 میلیارد و 779 میلیون تومان آن غیر مالیاتی است.

وی بیان کرد: بیش از 93 درصد درآمدهای استان از مالیات تامین می شود که خوشبخانه 95 درصد آن محقق شده است.

2222222

93 درصد درآمد استان از مالیات تامین می شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین تصریح کرد: در زمینه درآمدهای محقق شده مالیاتی در کشور در رتبه 14 هستیم و امسال نیز میزان پیش بینی درآمدهای استان دو هزار و 426 میلیارد تومان است که حدود دو هزار و 247 میلیارد تومان آن از محل مالیات تامین خواهد شد. 

فروش اموال مازاد دولتی تسریع شود

بهنامی فر در ادامه با اشاره به ضرورت فروش املاک مازاد دولت در استان اظهارداشت: در سراسر کشور هشت هزار میلیارد تومان مولدسازی و 40 هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد دولت درآمد کسب خواهد شد.

وی گفت: در استان قزوین 6500 ملک دولتی مازاد دولتی داریم که 258 میلیارد تومان برای مولد سازی و یک هزار و 290 میلیارد تومان سهم فروش املاک مازاد است.

5ذدئ

بهنامی فر بیان کرد: تعداد 954 ملک دولتی از سوی دستگاههای اجرایی گزارش شده که حدود 236 میلیارد تومان ارزش دارد که سه مورد با 80 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: 28 دستگاه اجرایی برای فروش املاک مازاد خود مجوز دریافت کرده اند و از سایر دستگاههای اجرایی انتظار داریم در اجرای این طرح همکاری بیشتری داشته باشند تا اهداف توسعه ای خود را محقق کنیم.

 

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک