امام جمعه قزوین:

رمز موفقیت دستگاه قضایی، توجه به نگاه‌های عدالت‌خواهانه مردم است

|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
|
۰۹:۲۳:۰۳
| کد خبر: ۱۲۳۳۲۴۵
رمز موفقیت دستگاه قضایی، توجه به نگاه‌های عدالت‌خواهانه مردم است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آن چیزی که مردم را به میدان می‌آورد، امید و صبوری مسئولان در مقابل عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم است و حتی اگر جوانی نتوانست نگاه‌های عدالت‌طلبانه در چارچوب‌های قانونی رعایت کند، نگاه پدرانه به او داشته باشیم تا باعث عقب‌نشینی و غیبت آنها در صحنه مهم عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی که رمز موفقیت دستگاه قضایی است، نشویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: خدای متعال در سوره حدید فرموده کاری کنید که مردم خودشان پای کار قسط و عدل بیایند و نباید مردم وادار به اجرای قسط و عدل شوند که این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی مردمی بودن در عرصه‌های قضایی و امنیتی را بسیار مهم و زمینه‌ساز دست‌یابی به موفقیت دانست و تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تمام عرصه‌های مهم، موفقیت‌ها زمانی به دست آمد که مردم پای کار آمدند و امروز نیز در عرصه‌های اقتصادی، امنیتی و قضائی حضور مردم، موفقیت و پیروزی را به همراه می‌آورد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: آن چیزی که مردم را به میدان می‌آورد، امید و صبوری مسئولان در مقابل عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم است و حتی اگر جوانی نتوانست نگاه‌های عدالت‌طلبانه در چارچوب‌های قانونی رعایت کند، نگاه پدرانه به او داشته باشیم تا باعث عقب‌نشینی و غیبت آنها در صحنه مهم عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی که رمز موفقیت دستگاه قضایی است، نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: نگاه پدرانه و سعه‌ی صدر نسبت به جوانان کمک می‌کند تا آن‌ها حرف‌های خود را مطرح کنند. مردمی شدن اندیشه‌های قضایی زمانی تحقق می‌یابد که جامعه به سمت عدالت پیش برود و امید داریم با فضایی که از زمان آیت‌الله رئیسی شروع شد و در دوران آیت‌الله اژه‌ای با قدرت ادامه یافته است، این مهم تحقق یابد.

E_15

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در ابتدای این دیدار اظهار کرد: امروز خوشحال هستم که در این شهر تاریخی برای مراسم تکریم و معرفه حضور یافته‌ام و الحمدلله امام جمعه در این شهر جایگاه مردمی خوبی دارد چراکه در هر شهر و استان که امام جمعه، مدیران، نمایندگان و دیگر نهاد ها ارتباط قوی با مرم برقرار کرده‌اند، آنجا مشکلات کمتری وجود دارد.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: رمز موفقیت دستگاه قضائی مردمی بودن است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و یکی از برنامه‌های ما تدوین سندی است که ارتباط مردمی را در این دستگاه تقویت کند.

وی تاکید کرد: 50 درصد رضایتمندی مردم به عملکرد ما بستگی دارد و مهم آن است که بتوانیم با عملکردمان نشان دهیم مردم ولی نعمت ما هستند.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک